6/14/2015

Czarno-biała bluzka w kropki, czerwona spódniczka, czarne rajstopy i lakierowane szpilki

Ostatnia sesja wykonana w centrum Poznania przypadła do gustu bardzo wielu osobom, dlatego znów przygotowałam dla Was zdjęcia utrzymane w podobnym klimacie. Mam nadzieję, że również się Wam spodobają :) Dziewczęcy zestaw, który mam na sobie nawiązuje do stylu z dawnych lat. Ubrania z wysokim stanem, tkaniny w groszki oraz cienkie nylony były wówczas bardzo popularne! Czarna, ładnie skrojona bluzka z głębokim dekoltem z tyłu to tak naprawdę... sukienka. Niestety okazała się zbyt krótka (szkoda!), ale to nie znaczy, że nie dałam jej szansy ;) Po prostu postanowiłam zestawić ją z czerwoną spódniczką, tworząc w ten sposób bardzo zgrany komplet. Stylizację uzupełniłam kobiecymi dodatkami: lakierowanymi szpilkami, elegancką czarną torebką oraz cienkimi czarnymi rajstopami.

English version:
Many of you liked my last photoshoot in the old town of Poznań, so I prepared for you some similar photos once again. I hope that you will like them too! As you know, I love vintage style. Do you know that high-waisted bottoms, polka dots and black nylons were very popular a few decades ago? An open back dotted black dress from StyleMoi.nu unfortunately is too short for me. But it doesn't mean that I can't wear it! I just decided to set it with a red mini skirt from Oasap.com. Thereto I added feminine accessories: lacquered pumps, an elegant black bag from Choies.com and thin black tights.
















Czarna bluzka w białe kropki - StyleMoi.nu
Czarne lakierowane czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com
Bordowa rozkloszowana spódniczka - Oasap.com
 Zegarek DanielWellington.com
Czarna elegancka torebka Choies.com
Kolczyki perły - Apart

27 comments:

  1. Perfect length dress!! Breathtakingly beautiful as always....

    ReplyDelete
  2. Absolutely wow!!
    Overknees may look here nice too)

    ReplyDelete
  3. The skirt is very flattering for your figure. Not that you need it...

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. spódniczka wygląda oryginalnie :)

    ReplyDelete
  5. to wycięcie na plecach bluzki - jejku, taki drobiazg, a jak cieszy, ile dodaje uroku!

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz niesamowicie dziewczęco!

    ReplyDelete
  7. Mógłbym oprawić któreś z tych zdjęć w ramkę i codziennie się w nie wpatrywać. Masz nieziemskie nogi, bolało jak spadałaś z nieba? Ha, ha. Pozwól, że ten infantylny frazes potraktuję jako tanią ironię. Wyglądasz po prostu jak anioł. Chyba te skrzydełka są schowane za tą niewinną bluzeczką w kropki. Szkoda, że nie znajdowałem się w pobliżu, w czasie, kiedy byłaś fotografowana na tym urokliwym skrawku Poznania. Życzyłbym wszystkim dziewczynom, aby wyglądały tak kobieco jak Ty wyglądasz. Spodnie dla facetów, spódniczki i sukienki dla dziewczyn - taki mam postulat! :D Pozdrawiam i całuję - choć tylko wirtualnie - nad czym bardzo ubolewam. Twój wierny fan. ;)

    ReplyDelete
  8. Piękna stylizacja w stylu lat 50-tych. Fajnie by było jakbyś jeszcze dobrała do całości kapelusz pasujący do takiej stylizacji :-)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  10. świetnie, powinnasz startować do top model

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Znowu trafiam na 'miejską' stylizację :) Świetne są te zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten zestaw. Jak dla mnie idealne połączenie kolorów. Uwielbiam takie spódniczki, uwielbiam grochy i uwielbiam dekolty na plecach. Ja też niejednokrotnie nosiłam krótką sukienkę jako bluzkę w zestawieniu ze spódniczką :)

    Ps.: Mam nadzieję, że zdjęcia znowu były robione wieczorem, jak poprzednim razem, i nie gotowałaś się w tych rajstopach :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  12. Czy kiedykolwiek próbowałeś na sobie pończochy?

    ReplyDelete
  13. Jedne z najpiękniejszych nóg blogosfery! :)

    ReplyDelete
  14. Świetna ta bordowa spódniczka!

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  15. Twoje włosy i nogi są po prostu mega! Wyglądasz przepięknie :)

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się bluzka choć nie połączyłabym jej z tą spódnicą. Ty jednak wyglądasz w tym pięknie, ale jak ma się taką buzię, włosy i nogi to we wszystkim wygląda się super :)

    ReplyDelete
  17. Dla mnie przepiękna stylizacja!!! Klasa sama w sobie.

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cudowne połączenie spódniczki z bluzką! <3
    Czółenka bardzo ciekawe, dzięki czerwonej podeszwie, robią wrażenie!
    ~ Twoja fanka ~

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia są bardzo ładne masz Super nogi na zdjęciu lubię Cię w spódniczce mini jesteśpiekną zgrabną kobietą

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)